Výňatek dopravních podmínek z obchodních podmínek, v plném znění.
Zboží je možné doručit kupujícímu následujícími způsoby:
- Česká pošta
- Kurýrní služba
- Zásilkovna (www.zasilkovna.cz)
Prodávající při výběru přepravy zohledňuje velikost a váhu zakázky a dle toho navrhuje kupujícímu nejvhodnější typ dopravy ve vztahu k ceně a místu doručení zásilky (ČR, zahraničí). Navržený typ dopravy podléhá jeho schválení ze strany kupujícího (písemně, zpravidla při stanovování ceny za kompletní zakázku). Jestliže kupující preferuje některou z výše uvedených tří možností přepravy předem, sdělí tuto skutečnost prodávajícímu před stanovením konečné ceny za celou zakázku.
V případě výběru Zásilkovny musí kupující sdělit prodávajícímu pobočku Zásilkovny, na kterou má být zakázka doručena (jasnou identifikací pobočky se rozumí její název a kompletní adresa, případně identifikátor zveřejněný v detailu každé pobočky Zásilkovny. Aktuální seznam poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Následně stačí zadat PSČ místa doručení a vybrat nejbližší pobočku místu, kde si přejete zásilku doručit. V detailu odběrného místa Zásilkovny naleznete požadované informace, viz obrázek:
UPOZORNĚNÍ:
Pokud je balík viditelně poškozen, uplatněte reklamaci přímo u přepravce – reklamace zásilky je možná pouze u převzetí! Za škody vzniklé při přepravě nenese prodávající odpovědnost.